אדלשטיין על בקשת ליברמן להצבעה על יו"ר הכנסת, "לא אתן יד למהלך"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין על בקשת ליברמן להצבעה על יו"ר הכנסת, "לא אתן יד למהלך"

יו"ר הכנסת תוקף את המהלך של כחול לבן, המשותפת וישראל ביתנו, בהחלפת יו"ר הכנסת בנציג כחול לבן, "בחירת יו"ר כנסת קבוע והעברת חקיקה שנויה במחלוקת, מטרתם לסתום את הגולל על האפשרות לאחדות"

Speaker of the Israeli parliament Yuli Edelstein meets with Blue and White party co-chairman Yair Lapid at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on December 2, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???????? ???? ??? ????? ???? ???? ???? ???? ??? ????? ??????
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הגיב לפני זמן קצר לדרישת ישראל ביתנו לעלות להצבעה מחר (שני) את תפקיד יו"ר הכנסת במטרה להחליפו ע"י מאיר כהן מכחול לבן, "צו השעה עבור מדינת ישראל היא ממשלת אחדות רחבה. הצורך בממשלה כזו איננו רק בגלל משבר הקורונה. הוא נולד עוד הרבה לפני התפרצות הנגיף".

יו"ר הכנסת הוסיף, "פעלתי להקמת ממשלה כזו לאחר מערכת הבחירות הראשונה וגם השניה. ישבתי עם נציגי המפלגות בלשכתי והיינו על סף סיכום. לצערי הפוליטיקה הקטנה ניצחה פעם אחר פעם את השיקולים הלאומיים".

אדלשטיין קרא להקמת ממשלה לאומית רחבה שתייצג את רוב שכבות האוכלוסייה, לדבריו, "מהלכים פוליטיים חפוזים, כמו בחירת יו"ר כנסת קבוע והעברת חקיקה שנויה במחלוקת, מטרתם לסתום את הגולל על האפשרות לאחדות שאותה העם רוצה".

אדלשטיין הבהיר נחרצות כי למרות בקשת ישראל ביתנו, "הזמן לפוליטיקה קטנה נגמר. לא אתן יד למהלך שובר מוסכמות, שמטרתו לאפשר ביצוע מחטפים בבית המחוקקים".



0 תגובות